Gir julegaven till Redd Barna

Moelven gir også i år 500.000 kroner for å hjelpe barn og unge med skolegang og utdanning i noen av verdens fattigste land.

Les hele saken her

Moelven Industrier ASA er et Skandinavisk industrikonsern som leverer produkter med tilhørende tjenester til det skandinaviske byggmarkedet. Konsernets virksomheter har ca. 3500 medarbeidere og omsetter årlig for rundt NOK 12 milliarder. Konsernets 46 enheter er organisert i tre divisjoner: Timber, Wood og Byggsystemer. Konsernets formål er å gi folk gode rom.

Click here to find all company financial reports: http://www.moelven.com/About-Moelven/Finacial-information/Financial-reports/ Moelven Industrier ASA is a Scandinavian industrial group that supplies products and associated services to the Scandinavian building market. The Group's businesses employ over 3.500 persons and have a total annual turnover of some NOK 11 billion. The Group's 36 business production units are organised into three divisions: Timber, Wood and Building Systems. www.moelven.nowww.moelven.sewww.moelven.dkwww.moelven.com

Sitater

Moelvens støtte gjennom mange år gir Redd Barna muligheten til å fortsette vårt viktige arbeid for å sikre mange barn og unge utdanning av god kvalitet
Generalsekretær Birgitte Lange i Redd Barna