Den nye PONSSE Active Manual-tjenesten hjelper og veileder deg gjennom videoer

Ponsse tilbyr bærekraftige innhøstingsløsninger mens vi lytter til kundenes behov. Vi ønsker også å være en forløper i utviklingen av digitale løsninger for industrien.

Ponsse lanserer den nye kundeorienterte PONSSE Active Manual, som er en instruksjons- og vedlikeholdshåndbokstjeneste med videoer for å støtte det daglige arbeidet til skogsmaskinoperatører.

PONSSE Active Manual er en banebrytende tjeneste for industrien

Den visuelle PONSSE Active Manual er en instruksjons- og vedlikeholdshåndbokstjeneste som fungerer på mobilenheten din, og supplerer den gjeldende instruksjons- og vedlikeholdshåndboken ved å tilby videoer i tillegg til håndboken. Den nye tjenesten benytter seg av de nyeste teknologiene, for eksempel 3D-modellering. Active Manual har mange fordeler for skogsmaskinoperatører: den er oversiktlig, rask og lett tilgjengelig.

«I disse dager bruker folk instruksjonsvideoer for å gjøre alle slags ting, så det er naturlig å også ha bruksanvisninger for skogsmaskiner tilgjengelig i videoform. Du kan se videoene når og hvor du vil over Internett, og de kan gi deg instruksjoner for daglige driftsprosedyrer», sier Pinja Aho, visualiseringsspesialist, Ponsse Plc.

Den nye tjenesten forbedrer produktiviteten til skogsmaskinoperatører ved å gi dem rask og enkel tilgang til de vanligste instruksjonene for drift og vedlikehold av skogsmaskiner. Tjenestens videoer vil forbedre utnyttelsesgraden til skogsmaskiner ved å sikre tilgang til instruksjoner og støtte når og hvor de er nødvendig.

Kontinuerlig oppdatering av innhold

Videobiblioteket oppdateres kontinuerlig, og videoer legges til så snart de er produsert.  PONSSE Active Manual er tilgjengelig i Apple- og Android-appbutikkene.

Pinja Aho

Visuell spesialist, Ponsse Plc