Gry Forssell leder årets 100-wattsgala!

Den 21 april är det dags att utse vinnarna i 100-wattaren 2021, tävlingen som belönar marknadsföring som gett effekt. Nu är det klart att det blir Gry Forssell som för andra gången kommer leda galan som i år är tillbaka i Stockholms stadshus.

100-wattaren arrangeras av intresseorganisationen Sveriges Annonsörer. Årets prisutdelning går av stapeln den 21 april i Stockholms stadshus och vinnarna bland de 51 nominerade bidragen i nio kategorier kommer att utses under ledning av TV4:s folkkära programledare Gry Forssell.

Det känns härligt att komma tillbaka till Stadshuset och fira alla nominerade bidrag i 100-wattaren. Vi hade en fantastisk digital gala förra året när vi inte kunde ses fysiskt. Nu är vi sugna på att ses och mingla med branschkollegor igen. Vi ser fram emot att hylla och belöna marknadskommunikation som skapar effekt och gör verksamheter och företag framgångsrika, något som är viktigare än någonsin och en fråga som hela branschen måste samlas kring i ännu högre utsträckning, säger Hanna Riberdahl, vd för Sveriges Annonsörer.

Läs mer om de nominerade bidragen och juryn här
Köp biljetter till galan här

Partners till 100-wattaren är TV4, JCDecaux, Google, Bauer Media och Marketing Clinic. Produktionspartners är Online Voices, Penetrace och TED Retorikstudio

Frågor besvaras av:

Ulrika Strallhofer
Projektledare event
ulrika.strallhofer@sverigesannonsorer.se

100-wattaren har arrangerats av Sveriges Annonsörer sedan 1990 och belönar kommunikation som gett bevisad effekt för uppdragsgivaren. 100-wattaren handlar om kommmunikationsinsatser som skapar påvisbar effekt genom att påverka målgruppens beteende, och därmed uppdragsgivarens verksamhet, i önskad riktning. Prisutdelning 2021 sker den 21 april 2022. Läs gärna mer på 100wattaren.se.

Den 21 april är det dags att utse vinnarna i 100-wattaren 2021, tävlingen som belönar marknadsföring som ger effekt. Nu är det klart att det blir Gry Forssell som för andra gången kommer leda galan som i år är tillbaka i Stockholms stadshus.

Citat

Hanna Riberdahl, vd Sveriges Annonsörer