Acrinova välkomnar Carglass som nya hyresgäster i Arlöv

Acrinova är glada att meddela att bilglasexperten Carglass blir nya hyresgäster på fastigheten Sunnanå 11:2 i Arlöv/ Toftanäs.

Med enkel åtkomst från trafikplats Flansbjer, intill Toftanäs och väg 11, har fastigheten Sunnanå 11:2 ett idealiskt läge för Carglass. Lokalen omfattar 460 kvm som anpassas till Carglass verksamhet. På fastigheten finns avgiftsfri besöksparkering och i närområdet Toftanäs finns all tänkbar service.

— Det är glädjande att Carglass valt Acrinova som hyresvärd. Uthyrningsprocessen har varit enkel och smidig och vi ser fram emot att välkomna dem till våra lokaler efter sommaren. säger Ulf Wallén, vd på Acrinova.

Tillträde sker i september 2024 och Carglass planerar att öppna verkstaden kort därefter.

Acrinova är en fastighetskoncern med fokus på kommersiella fastigheter i södra Sverige. Bolaget erbjuder helhetstjänster som ägare, förvaltare och utvecklare inom fastigheter. Acrinova har sitt huvudkontor i Malmö. Bolaget är sedan 2022 noterat på Nasdaq Stockholm.