Inbjudan till presentation av Addnode Groups delårsrapport för det fjärde kvartalet 2018

Addnode Group publicerar delårsrapporten för det fjärde kvartalet 2018 onsdagen den 6 februari 2019 kl 08:30.

Rapporten presenteras samma dag av Addnode Groups VD och koncernchef Johan Andersson vid en press- och analytikerträff klockan 09.30 på Addnode Group huvudkontor i Stockholm.

Efter presentationen kommer det att finnas tillfälle att ställa frågor till Johan Andersson och Helena Nathhorst, Addnode Groups CFO.

Plats för presentationen: Hudiksvallsgatan 4B, Stockholm

Vänligen anmäl deltagande till receptionen@addnodegroup.com senast tisdagen den 5 januari 2019 kl. 16.00.

Helena Nathhorst, CFO Addnode Group
Tel: +46 (0) 70 607 63 23, e-post: helena.nathhorst@addnodegroup.com

Addnode Group förvärvar, driver och utvecklar entreprenörsdrivna bolag som tillhandahåller programvaror och tjänster till marknader där vi har, eller kan ta, en ledande position. Vi är en Europaledande leverantör av programvaror och tjänster för design, konstruktion och produktdatainformation samt en ledande leverantör av dokument- och ärendehanteringssystem till svensk och norsk offentlig sektor.
Vi är 1 600 medarbetare i Sverige, Tyskland, Storbritannien, Australien, Danmark, Finland, Indien, Kanada, Nederländerna, Norge, Serbien, Slovakien, Sydafrika, USA och Österrike. 2017 uppgick nettoomsättningen till 2 520 MSEK. Addnode Groups B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. För mer information, vänligen besök: www.addnodegroup.com.