Korrigering av datum - Addnode Group bjuder in till press- och analytikerträff

STOCKHOLM, 27 januari 2014 - Bokslutskommunikén för perioden januari - december 2013 offentliggörs onsdagen den 5 februari 2014 kl. 08.30.

Med anledning av offentliggörandet av bokslutskommunikén bjuder Addnode Group in till press- och analytikerträff onsdagen den 5 februari 2014 kl. 09:30 på företagets kontor, Hudiksvallsgatan 4B, Stockholm.

Addnode Groups koncernchef Staffan Hanstorp presenterar bokslutskommunikén och svarar på frågor.

Anmälan görs till Lena Ottesen, tel. 08-506 66 221 eller e-post: lena.ottesen@addnodegroup.com senast tisdagen den 4 februari 2014 kl. 16.00.

Johan Andersson, CFO, Addnode Group AB
Tel: +46 704 205 831, e-post: johan.andersson@addnodegroup.com

Addnode Group erbjuder verksamhetskritiska IT-lösningar. Vi är marknadsledande i Norden inom IT-lösningar för design, konstruktion, projektering och livscykelhantering av produkter och anläggningar. Addnode Group har en stark marknadsposition i Sverige inom offentlig sektor med ett erbjudande som omfattar ärendehantering, e-tjänster, förvaltningssystem och webblösningar.

Vi är 950 medarbetare i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Serbien, Indien och USA. Verksamheten är organiserad i fyra affärsområden och bedrivs under flera varumärken. Med över 3000 kunder i fler än 60 länder i privat och offentlig sektor fortsätter vi att bygga en omfattande portfölj av IT-lösningar för verksamhetskritiska processer. www.addnodegroup.com