AddSecure bland topp 5 nominerade till "Årets Nykomling" på Stora Karriärdagen 2024

AddSecure var en av de fem finalisterna till utmärkelsen ”Årets Nykomling” inom IT under Stora Karriärdagen, som ägde rum i Stockholm igår.

AddSecure, en ledande europeisk leverantör av säkra IoT-uppkopplingar och helhetslösningar, var bland de topp 5 nominerade till utmärkelsen ”Årets Nykomling” i IT-kategorin. Priset delades ut av Karriärföretagen vid en gala i Stockholm igår och vinnare blev Visma Spcs.

Vi är otroligt glada över att ha blivit nominerade och stolta över att det arbete vi gör tillsammans varje dag uppmärksammas utanför företaget. Vi ser fram emot att fortsätta skapa en arbetsmiljö som både inspirerar och engagerar, där våra medarbetare har möjlighet att växa, lära och göra skillnad, oavsett roll eller ansvarsområde, säger Liljana Vall, Chief People & Culture Officer på AddSecure.

Karriärföretagens motivering lyder:

AddSecure har på enastående sätt etablerat sig som en attraktiv arbetsgivare. Detta har skett på flera olika sätt och med olika perspektiv på arbetsgivaren. Vidare så har man ett mycket fruktsamt samarbete mellan HR och marknad; något som inte är alltför vanligt. Vi ser därför denna arbetsgivare som en förebild i frågorna och en sann inspiratör för oss alla.

Juryn bestod av: Anna Dyhre, Torgny Johnsson, Boris Nordenström, Charlotte Hågård.

Fler utmärkelser under året

Förutom att ha nominerats till Årets Nykomlig har AddSecure under året även röstats fram som en av Sveriges 10 mest attraktiva IT-arbetsgivare av Karriärföretagens nätverk för young professionals. Dessutom uppnådde AddSecure en imponerande 7:e plats när Karriärföretagens studentnätverk röstade fram topp 10 arbetsgivare 2024 inom IT.

Mer om AddSecure som arbetsgivare och lediga tjänster här.

Kristina Grandin, Director Corporate Communications, AddSecure Group
Mobil: 070-689 52 08, kristina.grandin@addsecure.com

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av säkra IoT-uppkopplingar och end-to-end lösningar. Vi hjälper våra kunder att optimera sin verksamhet, skapa affärsvärde och säkra viktiga funktioner. Genom att kombinera uppkopplade, datadrivna och sensorbaserade lösningar med lång erfarenhet och expertis tillgodoser vi våra kunders behov oavsett bransch. Vi tillhandahåller både managed services och uppkoppling till alla typer av enheter som behöver säker kommunikation och dataöverföring. Det är bara fantasin som sätter gränsen.
Våra säkra IoT-lösningar används inom fastigheter, larm, transport och logistik, personsäkerhet, digital omsorg, byggarbetsplatser, kommuner, skolor, räddningstjänst, elnät med mera.
AddSecures huvudkontor ligger i Stockholm, Sverige. Vår huvudmarknad är Europa, men vi servar kunder över hela världen. Med över 1 100 anställda hjälper vi till att göra världen säkrare, smartare och mer hållbar.

Vi är otroligt glada över att ha blivit nominerade och stolta över att det arbete vi gör tillsammans varje dag uppmärksammas utanför företaget. Vi ser fram emot att fortsätta skapa en arbetsmiljö som både inspirerar och engagerar, där våra medarbetare har möjlighet att växa, lära och göra skillnad, oavsett roll eller ansvarsområde.
Liljana Vall, Chief People & Culture Officer på AddSecure