AddSecure finalist i “2023 Inspiring Workplace Awards”

AddSecure bland de 50 mest inspirerande arbetsplatserna. Priset uppmärksammar framåttänkande organisationer som sätter människorna i första rummet och som inspirerar till positiv förändring i världen.

AddSecure, en ledande europeisk leverantör av säkra IoT-uppkopplingar och end-to-end lösningar, tillkännagav idag att företaget utsetts till finalist i 2023 Inspiring Workplaces Awards i EMEA-regionen (Storbritannien, Europa, Mellanöstern och Afrika).

Inspiring Workplaces™, som ursprungligen grundades 2014, har till uppgift att sätta ljus på framåttänkande organisationer som sätter människorna i första rummet och som inspirerar till positiv förändring i världen. Organisationerna bedöms av en expertpanel utifrån sex kriterier: kultur och syfte, ledarskap, välbefinnande, kommunikation och medarbetar-upplevelse.

– Att vi utsetts till en av de 50 mest inspirerande arbetsplatserna och att vara med och tävla om ”Inspiring Workplace of the Year” är en stor ära!, säger Liljana Vall, Chief People & Culture Officer på AddSecure.

Hon fortsätter: – Det är också ett tecken på att vi är på rätt väg! Vi arbetar ständigt med att skapa en inkluderande, kommunikativ och stöttande företagskultur för vårt team och att bli nominerad är ett bevis på detta.

– Kalibern av bidrag i år har verkligen varit anmärkningsvärd. Vi ser fram emot att hedra och berömma de organisationer som har utmärkt sig som inspirerande arbetsplatser, kommenterade Matt Manners, grundare av The Inspiring Workplaces Group.

AddSecures slutliga placering kommer att tillkännages vid en gala i Tottenham Hotspur Stadium, London den 11 maj 2023.

Läs mer Inspiring Workplaces Awards här.

AddSecure har tidigare belönats med en bronsmedalj i SM i Employer Branding (Magnet Awards) i den internationell klassen för sitt "One company, one culture"-program och har tre år i rad utsetts till "Excellent Employer" av Svenska Nyckeltalsinstitutet.

Kristina Grandin, Director Corporate & Marketing Communications, AddSecure
Mobil: 070 689 52 08,

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av säkra IoT-uppkopplingar och end-to-end lösningar. Vi hjälper våra kunder att optimera sin verksamhet, skapa affärsvärde och säkra viktiga funktioner.
Genom att kombinera uppkopplade, datadrivna och sensorbaserade lösningar med lång erfarenhet och expertis tillgodoser vi våra kunders behov oavsett bransch. Vi tillhandahåller både managed services och uppkoppling till alla typer av enheter som behöver säker kommunikation och dataöverföring. Det är bara fantasin som sätter gränsen.
Våra säkra IoT-lösningar används inom fastigheter, larm, transport och logistik, personsäkerhet, digital omsorg, byggarbetsplatser, kommuner, skolor, räddningstjänst, elnät med mera.
AddSecures huvudkontor ligger i Stockholm, Sverige. Vår huvudmarknad är Europa, men vi servar kunder över hela världen. Med över 1 000 anställda hjälper vi till att göra världen säkrare, smartare och mer hållbar.

Liljana Vall, Chief People & Culture Officer på AddSecure