Sara Millberg blir Insight Director på AdOn

Report this content

AdOn fortsätter att växa och rekryterar Sara Millberg som Director för Insight & Behaviour.

Sara Millberg Director Insight  Behaviour p AdOn

Sara Millberg har över femton års erfarenhet av Insight som både anställd och konsult i egna bolag. Senast kommer hon från EssenceMediacom där hon bemannat, drivit och utvecklat Insightavdelningen. På AdOn får Sara Millbergs rollen som Director för Insight och Behaviour.

– Sara Millberg har en fantastisk kompetens som stärker hela vårt team. Hon är inte bara erkänt duktig inom sitt område utan har även ett stort driv, säger David Björk som är ansvarig för Client Lead och Insight på AdOn.

På AdOn kommer Sara Millberg att ta ett helhetsgrepp om Insight samt utveckla erbjudandet och affärer inom området.

– AdOn är en otroligt kompetent byrå som värdesätter långa kundrelationer vilket möjliggör både kort- och långsiktig marknadsföring, säger Sara Millberg. Det är precis där min passion ligger, att lyfta blicken och hitta potentialen i marknaden, kontinuerligt effektivisera marknadsföringen och bygga starka varumärken över tid.

Sara Millberg påbörjar sin anställning på AdOn i månadsskiftet september och oktober.

För mer information kontakta:
David Björk, Client Lead Director
Mail: david.bjork@ad-on.se

Sara Millberg, Director Insight & Behaviour
Mail: sara.millberg@ad-on.se

Om AdOn Media Nordic AB
AdOn Media Nordic AB är en oberoende mediebyrå som är experter på teknik- och medieneutral rådgivning och köp. Med fokus på kundens affär skapar vi förutsättningar för försäljning genom kommunikationsaktiviteter som kostnadseffektivt bryter igenom och skapar resultat. Vårt stora engagemang för våra kunder och vår kunskap om den svenska mediemarknaden sätter riktningen i vårt arbete.

www.ad-on.se

Taggar: