Intervju av Redeye med Advenicas VD om Q3-rapporten

Redeye är en ledande aktör inom aktieanalys, Corporate Finance och Corporate Broking inom Life Science och Technology och de fungerar som certified adviser till Advenica. Efter släppet av Bolagets Q3 rapport den 25/10 gjorde Redeye en intervju med Advenicas VD Marie Bengtsson. Intervjun handlade bland annat om Advenicas Design House-erbjudande, det förväntade orderinflödet kommande kvartal, NATO och nya strategiska samarbeten. Inspelningen finns nu på Advenicas hemsida på denna länk.

För ytterligare information, kontakta:

Marie Bengtsson, CEO & CFO, E-mail: ir@Advenica.comTfn: +46 40 60 80 400

Denna information lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 26 oktober 2023 kl. 17.00.

Om Advenica-koncernen

Advenica tillhandahåller expertis, hög assurans och cybersäkerhetslösningar i världsklass för kritisk data-in-motion upp till Top Secret-klassning. Med oss stärker länder, myndigheter, företag och organisationer informationssäkerheten och digitaliserar ansvarsfullt. Bolaget grundades 1993 och har EU-godkännande på högsta säkerhetsnivå. Våra unika produkter designas, utvecklas och tillverkas i Sverige. Läs mer på www.advenica.com

Advenica AB är ett publikt bolag listat på Nasdaq First North Premier Growth Market med kortnamnet ”ADVE”. Certified Adviser är Redeye AB, www.redeye.se