Lyssna på Advenicas VD från investerarevent med Redeye

Advenicas VD Marie Bengtsson talade på ett investerarevent med Redeye den 16 juni.

Redeye Transaction är livesändningar för företag med pågående nyemissioner/börsintroduktioner. Bolagen presenterar sin verksamhet, framtidsutsikter och varför "du" ska investera i dem. Evenemangen sänds på redeye.se/events och kan ses av alla Redeye-medlemmar.

Den 16 juni deltog Advenicas VD Marie Bengtsson på ett sådant event. Hon berättade om Bolaget och den företrädesemission som Bolaget informerade om den 9/6 (läs mer om den här.) Inspelningen från detta event finns nu på vår hemsida på denna länk.

Marie Bengtsson, VD Advenica AB, +46 (0) 703 860 032 marie.bengtsson@advenica.com

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 21 juni 2022 kl.10.57.

Om Advenica-koncernen

Advenica tillhandahåller expertis, hög assurans och cybersäkerhetslösningar i världsklass för kritisk data-in-motion upp till Top Secret-klassning. Med oss stärker länder, myndigheter, företag och organisationer informationssäkerheten och digitaliserar ansvarsfullt. Bolaget grundades 1993 och har EU-godkännande på högsta säkerhetsnivå. Våra unika produkter designas, utvecklas och tillverkas i Sverige. Läs mer på www.advenica.com

Advenica AB är ett publikt bolag listat på Nasdaq First North Premier Growth Market med kortnamnet ”ADVE”. Certified Adviser är Redeye AB, telefon +46 8 121 576 90, email: certifiedadviser@redeye.se www.redeye.se