Lyssna på intervjun med Advenicas VD från Västra Hamnen Corporate Finance

Advenicas VD Marie Bengtsson deltog den 17 januari i en digital intervju med fondkommissionsbolaget Västra Hamnen Corporate Finance i Malmö.

Västra Hamnen Corporate Finance är ett oberoende värdepappersbolag som bistår företag och dess ägare med rådgivning i samband med företagsaffärer i Sverige och Danmark. Bolaget bedriver därutöver verksamhet som Certified Adviser och erbjuder även tjänsten Marknadsfokus, vilken omfattar uppdragsanalys som ger ökad visibilitet för små och medelstora noterade bolag. I ”Västra Hamnen Möter” träffar de regelbundet företagsledare och beslutsfattare för ett kort samtal kring något aktuellt i deras vardag.

Advenicas VD Marie Bengtsson deltog den 17 januari i en sådan digital intervju och berättade om Bolaget samt svarade på frågor. Inspelningen från detta event finns nu på vår hemsida.

För ytterligare information, kontakta:

Marie Bengtsson, CEO & CFO

E-mail: ir@Advenica.com

Tfn: +46 40 60 80 400

Denna information lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 18 januari 2023 kl.15.50.

Om Advenica-koncernen

Advenica tillhandahåller expertis, hög assurans och cybersäkerhetslösningar i världsklass för kritisk data-in-motion upp till Top Secret-klassning. Med oss stärker länder, myndigheter, företag och organisationer informationssäkerheten och digitaliserar ansvarsfullt. Bolaget grundades 1993 och har EU-godkännande på högsta säkerhetsnivå. Våra unika produkter designas, utvecklas och tillverkas i Sverige. Läs mer på www.advenica.com

Advenica AB är ett publikt bolag listat på Nasdaq First North Premier Growth Market med kortnamnet ”ADVE”. Certified Adviser är Redeye AB, www.redeye.se