Rättelse: Advenica publicerar årsredovisning för 2018

RÄTTELSE: NEDANSTÅENDE INFO ÄR INTE INFORMATION SOM BEHÖVER SKICKAS UT ENLIGT REGLERNA FÖR MAR. DETTA ÄR NU BORTTAGET.

Advenica har publicerat bolagets årsredovisning för verksamhetsåret 2018. Årsredovisningen finns tillgänglig på bolagets webbplats, www.advenica.com.

Advenicas årsstämma hålls torsdagen den 2 maj kl 16.00 i Bolagets lokaler på Roskildevägen 1, Malmö.

Malmö, 2019-04-08

Marie Bengtsson, tf VD Advenica AB, +46 (0) 703 860 032, marie.bengtsson@advenica.com

Denna informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 8 april 2019 kl. 17.15.

Advenica tillhandahåller expertis, hög assurans och cybersäkerhetslösningar i världsklass för kritisk data-in-motion upp till Top Secret-klassning. Med oss stärker länder, myndigheter, företag och organisationer informationssäkerheten och digitaliserar ansvarsfullt. Bolaget grundades 1993 och har EU-godkännande på högsta säkerhetsnivå. Våra unika produkter designas, utvecklas och tillverkas i Sverige. Läs mer på www.advenica.com

Advenica AB är ett publikt bolag listat på Nasdaq First North Premier med kortnamnet ”ADVE”. Certified Adviser är Erik Penser Bank, telefon +46 (0)8 463 83 00, Email: certifiedadviser@penser.se, www.penser.se

Om oss

Advenica är en ledande europeisk leverantör av cybersäkerhet. Advenica tillhandahåller avancerade cybersäkerhetslösningar och -tjänster för affärsdriven informationshantering, säker digitalisering och högassurans. I mer än 20 år har Advenica med framtidssäkra och hållbara lösningar möjliggjort för organisationer och företag att ta ett digitalt ansvar. Advenica AB är ett publikt bolag listat på Nasdaq First North Premier med kortnamnet ”ADVE”. Certified Adviser är Erik Penser Bank.