Glimstedt utsåg fyra nya delägare vid årsskiftet

Advokatfirman Glimstedt har glädjen att få presentera fyra nya delägare. De nya delägarna utsågs vid årsskiftet och finns på kontoren i Göteborg, Örebro, Helsingborg och Norrköping. Förstärkningen av delägarkretsen innebär fortsatt stark representation inom främst affärsjuridiken, vilket är Glimstedts största affärsområde.

-   Det här är personer som är med och bygger Glimstedt, det är alltid kul när verksamheten växer organiskt och skickliga individer tar plats i delägarkretsen. Var och en har på alla sätt bidragit med kompetens och en vilja att driva byrån framåt genom deras fantastiska arbete med våra klienter och även internt, säger Martin Ågren, ordförande Glimstedt Sverige. Detta betyder att vi behåller vår starka position med förstklassig affärsjuridisk rådgivning med en stor geografisk bredd.

Jakob Nortoft har arbetat på Glimstedt Göteborg sedan 2012, han är verksam inom den allmänna affärsjuridiken med tyngdpunkt på kommersiell avtalsrätt, bolagsrätt och arbetsrätt.

Janette Stjernström har arbetat på Glimstedt Örebro sedan 2012 och arbetar främst med affärsjuridik, obestånd och fastighetsrätt.

Carl-Johan Ask har arbetat på Glimstedt Helsingborg sedan 1999. Han arbetar främst med affärsjuridik, med tonvikt på hyres- och fastighetsrätt.

Sebastian Katsinas arbetar på Norrköpingskontoret sedan 2013, han är verksam inom främst affärsjuridik, entreprenadjuridik och offentlig upphandling.

- Det här är personer som är med och bygger Glimstedt, det är alltid kul när verksamheten växer organiskt och skickliga individer tar plats i delägarkretsen. Var och en har på alla sätt bidragit med kompetens och en vilja att driva byrån framåt genom deras fantastiska arbete med våra klienter och även internt, säger Martin Ågren, ordförande Glimstedt Sverige. Detta betyder att vi behåller vår starka position med förstklassig affärsjuridisk rådgivning med en stor geografisk bredd.
Martin Ågren, ordförande Glimstedt Sverige