• Ambea/

Inbjudan: Presentation av Ambeas delårsrapport för det andra kvartalet 2024

Närvarande: Mark Jensen, VD och Benno Eliasson, CFO.

Den 16 augusti kl. 07:00 (CET) offentliggörs Ambeas delårsrapport för det andra kvartalet 2024. En presentation med möjlighet att delta per telefon kommer att hållas kl.10:00 (CET) fredagen den 16 augusti. Presentationen hålls på engelska och finns tillgänglig som webcast på www.ambea.se eller direktlänk: https://edge.media-server.com/mmc/p/h8kk2tyq

Telefonkonferens
För att delta via konferenssamtalet, registrera dig innan samtalet med hjälp av länken nedan (registrering öppnar en veckan innan evenemanget). Vid registrering erhålls ett uppringningsnummer och en unik personlig PIN-kod. För att vara säker på att uppkopplingen till konferenssamtalet fungerar, vänligen ring in tio minuter före konferenssamtalets starttid.

Registrering telefonkonferens: https://register.vevent.com/register/BI5672029a02d84e92b922eb0dd33af813

Kvartalsrapport och tillhörande presentation kommer att finnas tillgängligt på www.ambea.se

Ambea är Skandinaviens kunskapsledande omsorgsföretag. Inom Ambea arbetar över 30 000 medarbetare med att skapa ett bra liv för varje omsorgstagare på 950 enheter. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Ambea har huvudkontor i Solna, Sverige och är noterat på Nasdaq Stockholm.