• Ambea/

Inbjudan: Presentation av Ambeas delårsrapport för det fjärde kvartalet 2023

Närvarande: Mark Jensen, VD och Benno Eliasson, CFO.

Den 8 februari kl. 07:00 (CET) offentliggörs Ambeas delårsrapport för det fjärde kvartalet 2023.

En presentation med möjlighet att delta per telefon kommer att hållas kl.10:00 (CET) torsdagen den 8 februari. Presentationen hålls på engelska och finns tillgänglig som webcast på www.ambea.se eller direktlänk: https://edge.media-server.com/mmc/p/72p94oom

Telefonkonferens

För att delta via konferenssamtalet, registrera dig innan samtalet med hjälp av länken nedan. Vid registrering erhålls ett uppringningsnummer och en unik personlig PIN-kod.För att vara säker på att uppkopplingen till konferenssamtalet fungerar, vänligen ring in tio minuter före konferenssamtalets starttid.

Registrering telefonkonferens:

Kvartalsrapport och tillhörande presentation kommer att finnas tillgängligt på www.ambea.se

Ambea är Skandinaviens kunskapsledande omsorgsföretag. Inom Ambea arbetar 31 000 medarbetare med att skapa ett bra liv för varje omsorgstagare på 950 enheter. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Ambea har huvudkontor i Solna, Sverige och är noterat på Nasdaq Stockholm.