• Ambea/

Inbjudan: Presentation av Ambeas delårsrapport för det tredje kvartalet 2023

Närvarande: Mark Jensen, VD och Benno Eliasson, CFO.

Den 2 november kl. 07:00 (CET) offentliggörs Ambeas delårsrapport för det tredje kvartalet 2023.

En presentation med möjlighet att delta per telefon kommer att hållas kl. 10:00 (CET) torsdagen 2 november. Presentationen hålls på engelska och finns tillgänglig som webcast på www.ambea.se eller direktlänk: https://edge.media-server.com/mmc/p/pxn4okpp

Telefonkonferens

För att delta via konferenssamtalet, registrera dig innan samtalet med hjälp av länken nedan. Vid registrering erhålls ett uppringningsnummer och en unik personlig PIN-kod.

För att vara säker på att uppkopplingen till konferenssamtalet fungerar, vänligen ring in tio minuter före konferenssamtalets starttid. Registrering telefonkonferens: https://register.vevent.com/register/BI36f6777743b34523bff372131d92fedf

Kvartalsrapport och tillhörande presentation kommer att finnas tillgängligt på www.ambea.se

Ambea är Skandinaviens kunskapsledande omsorgsföretag med 950 enheter och 31 000 medarbetare. I vår företagsgrupp erbjuder vi boende, stöd, utbildning och bemanning inom vård och omsorg. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Bolaget grundades 1996, har huvudkontor i Solna och är noterat på NASDAQ i Stockholm.  www.ambea.se