Aqeri tar kontrakt på 1,0 MSEK från ATEA med FMV som slutkund

Aqeri, ledande svensk producent av datorer och kommunikationsutrustning för extrema miljöer,
har erhållit ett kontrakt på 1,0 MSEK med slutkund Försvarets materielverk (FMV).

Affären omfattar bärbar kommunikationsutrustning och leveranserna kommer att vara avslutade
under Q2 2014.

”Med mer än 20 års erfarenhet av leveranser till FMV är detta en fortsatt kvittens på det förtroende
Aqeri åtnjuter som leverantör. Jag är övertygad om att Aqeri finns bland de leverantörer som är aktuella att leverera till kommande beställningar, bl a avseende utlandsstyrkan”.

Med mer än 20 års erfarenhet av leveranser till FMV är detta en fortsatt kvittens på det förtroende Aqeri åtnjuter som leverantör. Jag är övertygad om att Aqeri finns bland de leverantörer som är aktuella att leverera till kommande beställningar, bl a avseende utlandsstyrkan.