Aspia satsar på tillväxt i Malmö

Nyrenoverade lokaler med utsikt över Dockan blir vår nya hemvist när två mindre kontor ska bli ett stort.

- Vi satsar stort på tillväxt och med våra nya lokaler skaffar vi oss nu möjligheten att kunna välkomna fler kollegor. Att vi dessutom kan göra det i en modernmiljö med ett centralt läge precis vid vattnet gör att hösten 2022 blir något att se fram emot, säger Jessica Sorrone, partner på Aspia.

När vi nu samlar all vår breda kompetens under samma tak kommer vi kunna erbjuda allt från redovisning, HR och lönehantering till skatterådgivning och interimstjänster till alla företag i regionen på ett ännu effektivare sätt.

Social samverkan och möjligheter till utökat samarbete stod på önskelistan när jakten på nya lokaler påbörjades. Men ännu viktigare var möjligheten till att på sikt kunna bli fler. Allt detta och lite till uppfyller de nya lokalerna.

- I Skrovet 3 får Aspia ett mycket fint kontor med förstklassig utsikt över Dockan och havet, men också närhet till centralstationen och ett rikt utbud av restauranger och service. Vi ser fram emot att rulla fram den röda mattan när det är dags, säger Ulrika Hallengren, vd för fastighetsbolaget Wihlborgs.

Flyttlasset till de 1100 kvadratmeterna går den 1 oktober. Till dess finns vi som tidigare på Anna Lindhs Plats 4.

För mer information:
Pia Törnqvist, CMO , pia.tornqvist@aspia.se , 0706 897 659

Aspia är den ledande affärspartnern som erbjuder redovisning, lön och HR, rådgivning och skatt. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig. Vi tror på framgång och mest på att företagare ska få ägna sig åt det dom är bäst på. Så hjälper vi till med resten. Mer information om oss finns på https://www.aspia.se/.