• Besqab/

Besqab bjuder in till press- och analytikerpresentation med anledning av delårsrapporten för januari–september 2023

Besqab offentliggör delårsrapporten för perioden januari–september 2023 onsdagen den 25 oktober kl 07:30

Klockan 09:00 håller vi en webbsänd telefonkonferens med presentation för investerare, analytiker och journalister i samband med publiceringen av delårsrapporten. Rapporten kommenteras av VD Carola Lavén och CFO Anna Jepson. Efter presentationen finns tid för frågor. Presentationen hålls på svenska.

Presentationen går att lyssna på i direktsändning via webcast: https://fronto.vancastvideo.com/event/n5jRuhpS/8830/?lang=8156

För att delta i frågestunden behöver du ansluta till telefonkonferensen. Du kan registerna dig via följande länk:

Uppgifter för webcasten och telefonkonferensen finns även publicerade på Besqabs webbplats www.besqabgroup.se/investerare där också presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt.

En inspelning av presentationen kommer att finnas tillgänglig på webcast-länken ovan senare samma dag.

Välkommen!

För ytterligare information kontakta:

Christina Durling, Kommunikationschef, E-post: christina.durling@besqab.se, Telefon: 08-409 416 26