Besqab bjuder in till telefonkonferens med anledning av bokslutskommuniké

Besqab offentliggör bokslutskommunikén för 2022 onsdagen den 1 februari 2023 klockan 13:00

Klockan 14:00 håller vi en telefonkonferens med presentation för investerare, analytiker och journalister i samband med kommunikén. Rapporten kommenteras av VD Carola Lavén och CFO Magnus Ekström. Efter presentationen finns tid för frågor. Presentationen hålls på svenska.

Presentationen går att lyssna på i direktsändning över Internet via följande länk: https://fronto.vancastvideo.com/event/8vnARj5m/3576/?lang=2975

Man kan också lyssna på telefonkonferensen över telefon, samt delta i frågestunden via telefonkonferensen. Uppgifter för telefonkonferensen finns publicerade på Besqabs webbplats https://www.besqabgroup.se/ där även presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt.

En inspelning av presentationen och konferensen kommer att finnas tillgänglig på samma länk från klockan 16:00 den 1 februari 2023.

Välkommen!

Danderyd den 31 januari 2023

För ytterligare information kontakta:

Petra Forss, IR-ansvarig
E-post: petra.forss@besqab.se Tel: 08-409 416 06