Beslutsunderlag inför extra bolagsstämma 12 februari 2013, Oniva Online Group Europe AB (publ.)

Enligt Bolagets kallelse till extra bolagsstämma, bifogas härmed stämmohandlingar samt det fullständiga förslaget till beslut enligt punkterna i kallelsen. Beslutsunderlag och handlingar finns tillgängliga hos bolaget på nedan adress samt på Bolagets hemsida från den 29 januari 2013, och kan skickas kostnadsfritt till de aktieägare som begär det hos bolaget och uppger sin adress.

Det går även bra att beställa utskrifter via e-post ir@onlinegroup.com Var vänlig att tydligt ange namn och adress i er begäran.

Fullmaktsformulär finns även tillgängligt på bolagets hemsida.

Stämmohandlingar och beslutsunderlag i PDF-format finns för nedladdning på Bolagets hemsida enligt nedan länk.

www.onlinegroup.com

Urban Johansson, VD och koncernchef för Online Group AB

urban.johansson@onlinegroup.com

Online Group är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom Internetmarknadsföring. Online Group har ett komplett utbud av tjänster: sökmotoroptimeringsökordsannonseringsociala medierwebbpubliceringmedieplaneringaffiliatemarknadsföring, webbhotell, domännamn och webbanalys. Online Groupkoncernen har omkring 165 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland, Italien och USA. Moderbolaget Oniva Online Group Europe AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Erik Penser Bankaktiebolag som certified adviser. För mer information besök gärna http://www.onlinegroup.com