Byte av Certified Adviser till Mangold Fondkommission AB

Styrelsen för Oniva Online Group Europe AB (publ) ("Online Group")har tecknat Certified Adviser avtal med Mangold Fondkommission AB från den 19 september 2014. Online Group byter Certified Adviser från Remium Nordic AB till Mangold Fondkommission AB.

För mer information, kontakta:
Peter Kopelman, styrelseordförande Oniva Online Group

Online Group är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom Onlinemarknadsföring och hosting. Online Group har ett komplett utbud av tjänster: sökmotoroptimeringAdwordssociala medierwebbpubliceringmedieplaneringaffiliatemarknadsföring, webbhotell, domännamn och webbanalys. Online Groupkoncernen har ca 200 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland, Italien, Tyskland och USA. Moderbolaget Oniva Online Group Europe AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Mangold Fondkommission AB som Certified Adviser. För mer information besök gärna http://www.onlinegroup.com

Om oss

Binero är en svensk leverantör av molntjänster och digitala infrastrukturtjänster för företag och organisationer. Bolagets erbjudande inkluderar bland annat utveckling och drift av företags IT-infrastruktur samt en egen publik molntjänst, så kallad IaaS (infrastructure as a service). Aktien är listad på NASDAQ First North Growth Market. Certified Adviser är Mangold Fondkommission AB.