Circuit vinner EPiServer Award för bästa B2B-webb tillsammans med StreamServe.

På EPiServer Awards 2010 vann The interactive Circuit in Stockholm, en av EPiServer's premium partners, priset i kategorin Bästa webb riktad till företag och organisationer (B2B) med StreamServe's nya webbtjänst för interaktion mellan kunder, partners och anställda, StreamShare.

EPiServer Awards genomfördes förra veckan för fjärde gången i syfte att belöna framgångsrik online-kommunikation i Sverige. Av 83 inlämnade bidrag nominerades 20 webblösningar i fem olika kategorier. Circuit hade som enda företag med två nomineringar i kategorin B2B.

Juryns motivering till vinsten löd: "StreamShare är en mötesplats för alla användare av StreamServe’s produkter och lösningar. Kunskap, erfarenheter och information ”strömmar” mellan kunder, partners och anställda oberoende av tid och plats. StreamShare stöder StreamServe’s affärskritiska processer samtidigt som det förenklar för kunder och partners att hitta kunskap och experter vilket möjliggör effektivt samarbete i realtid. Genom interaktivitet och att hög aktivitet uppmuntras blir webbplatsen mer intressant, innehållet mer relevant och relationen till målgrupperna starkare."

"Vi på Circuit gläds med StreamServe som gjort ett fantastiskt arbete med den nya webbplatsen, det har varit en glädje för arbetsgruppen att få arbeta med en så professionell beställare säger Richard Iohnson, VD på Circuit. Vi ser fram mot att få följa StreamServe när de skördar framgångarna med sin nya webbplats".

För mer information kontakta:
Richard Iohnson, VD Circuit
E-post: richard.iohnson@circuit.se

Om The Interactive Circuit in Stockholm AB
Circuit hjälper företag och organisationer med att utveckla affärsdrivande webbplatser, engagerande communities och sociala intranät. Vi ser digital närvaro som en affärsprocess och är experter på att skapa interaktiva och innovativa lösningar som engagerar besökare och som ger mätbara resultat för våra kunder. Vi erbjuder högkvalitativa konsulttjänster inom strategi- och konceptutveckling, design, utveckling, utbildning och förvaltning av våra kunders digitala närvaro. Circuit är en del av Getupdated som är marknadsledande i Sverige på internetmarknadsföring.

www.circuit.se