FastPartner väljer Getupdated som leverantör för sin sökordsannonsering

Getupdated, ett av Europas ledande bolag inom internetmarknadsföring, har startat ett samarbete med FastPartner och sköter nu deras sökordsannonsering. FastPartner är ett svenskt fastighetsbolag som äger, förvaltar och utvecklar egna fastigheter. FastPartners fokus är kommersiella fastigheter framförallt i Stockholm och Gävle.

Getupdated hjälper FastPartner att nå maximal effekt för sina sponsrade länkar på Googles sökresultat. Sökordsannonsering, även kallat Pay Per Click (PPC), innebär att en textannons visas bland sponsrade länkar vid sökning på vissa utvalda sökfraser. På Google visas sponsrade länkar ovanför och till höger om den vanliga sökresultatlistan.

Per Sjöling, Marknadschef på FastPartner, säger: ”Vi valde Getupdated på grund av rekommendation samt att de gjorde ett seriöst intryck. Vi förväntar oss att vi skall få många presumtiva hyresgäster till den specifika fastighet som vi skall lyfta fram.”

För mer information, kontakta:
Jerry Månsson, Försäljningschef, Getupdated Internet Marketing AB
46 (0)733 54 85 52
jerry.mansson@getupdated.com

Getupdated är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom internetmarknadsföring. Getupdated har ett komplett utbud av tjänster omfattande sökmotoroptimeringsökordsannonseringsociala medierwebbutvecklingmedieplaneringaffiliatemarknadsföring och webbanalys. Getupdatedkoncernen har omkring 160 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland och Italien. Moderbolaget Getupdated Internet Marketing AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Erik Penser Bankaktiebolag som certified adviser. För mer information besök gärna http://se.getupdated.com/.