Getupdated bjuder in till presentation av bokslutskommunikén för 2010

I samband med att Getupdated Internet Marketing AB (publ) offentliggör bokslutskommuniké för 2010 bjuder bolaget in till en presentation.

Getupdateds koncernchef Paul Yates kommer att presentera och kommentera rapporten och berätta om utvecklingen under det gångna kvartalet och verksamhetsåret.
Bokslutskommunikén offentliggörs samma morgon klockan 8.30 och är därefter tillgänglig på bolagets hemsida,

Tid:              Måndagen den 28 februari kl. 11.00. Kaffe serveras från kl. 10.45.
Plats:           Getupdateds huvudkontor, Brahegatan 10 i Stockholm, 6 trappor.
Anmälan:     Via telefon: 08-410 961 00 eller e-post:
reception@getupdated.com
                    (ange “Anmälan till kvartalspresentation” i ämnesfält).

Paul Yates, koncernchef i Getupdated Internet Marketing AB
Tel: +44 7966 077 583
paul.yates@getupdated.com

Getupdated är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom internetmarknadsföring. Getupdated har ett komplett utbud av tjänster omfattande
sökmotoroptimering, sökordsannonsering, sociala medier, webbutveckling, medieplanering och webbanalys. Getupdatedkoncernen har omkring 160 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland och Italien. Moderbolaget Getupdated Internet Marketing AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Erik Penser Bankaktiebolag som certified adviser. För mer information besök gärna www.getupdated.com/se.