Getupdated utsedd till bästa leverantör av sponsrade länkar av topseos.se

topseos.se, en oberoende organisation inom sökbranschen, har utsett de bästa leverantörerna av sponsrade länkar (Pay Per Click) i Sverige under januari månad 2011.

Alla leverantörer inom branschen, vilket visade sig vara tusentals, genomgick en omfattande process där de utvärderades av en kvalificerad och erfaren grupp researchers. Företagen som blev utsedda till bästa leverantörer visade alla en stor förståelse för grundarbetet som ligger bakom en lyckad sponsrad länk - kampanj.

Av tio valda företag är Getupdated utsedd till den bästa leverantören av sponsrade länkar.

”Vi är väldigt stolta över utmärkelsen som visar på vår gedigna kunskap inom sponsrade länkar. Alla Getupdateds tekniker är självklart certifierade som Google Advertising Professionals och Getupdated uppfyller kraven för att vara ett Adwords qualified company. Vi ser till att varje försäljningsprocess går hand i hand med övriga marknadsaktiviteter för att optimera kundens resultat” – säger Murat Yigit Sverigechef för Getupdated.

Här hittar du listan

Läs hela nyheten här

För mer information kontakta:
Murat Yigit, VP Operations på Getupdated Internet Marketing AB
Direkt: +46 766 305 777
E-post:
murat.yigit@getupdated.com

Getupdated är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom internetmarknadsföring. Getupdated har ett komplett utbud av tjänster omfattande
sökmotoroptimering, sökordsannonsering, sociala medier, webbutveckling, medieplanering och webbanalys. Getupdatedkoncernen har omkring 160 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland och Italien. Moderbolaget Getupdated Internet Marketing AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Erik Penser Bankaktiebolag som certified adviser. För mer information besök gärna www.getupdated.com/se.