Getupdateds affiliatenätverk (Affiliator) startar en VIP-Club för topp-publishers

Affiliator, ett av Sveriges ledande affiliatenätverk väljer att starta ett exklusivt medlemsprogram för sina topp-publishers.

Affiliatemarknadsföring innebär att företag och privatpersoner ansluter sig till ett affiliatenätverk och genom sina egna kanaler hjälper till att marknadsföra företag de själva väljer ut och får provision för detta. Provisionen baseras på konverteringar som exempelvis kan komma från ett lead, ett klick eller en försäljning.

Syftet är att samla våra bästa publishers med god erfarenhet och goda dokumenterade resultat i den nystartade medlemsklubben. Grundidén med VIP-Club är att ge något extra tillbaka till våra mest vinstdrivande publishers och samarbetspartners. Med klubben bedömmer vi att kompetensen kommer höjas och därmed kommer även kvalitén öka ytterligare.

Några av förmånerna:

Information om toppresterande annonsörer, färdiga kampanjer att marknadsföra via e-post och sociala medier, exklusiv förhandsinformation om nya annonsörer, möjlighet till högre ersättning, personlig kontakt, 12-timmars service via telefon och e-post, ”autogodkännande” som publisher för nya program, kvalitetsmärkning, inbjudan till evenemang/träffar för publishers, unika kampanjer och tävlingar.

För mer information, kontakta:
Tom Blomqvist, International Publisher Manager Affiliator, Getupdated Internet Marketing AB
46 (0)708 155 417
tom.blomqvist@getupdated.com

Getupdated är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom internetmarknadsföring. Getupdated har ett komplett utbud av tjänster omfattande sökmotoroptimeringsökordsannonseringsociala medierwebbpubliceringmedieplaneringaffiliatemarknadsföring och webbanalys. Getupdatedkoncernen har omkring 160 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland och Italien. Moderbolaget Getupdated Internet Marketing AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Erik Penser Bankaktiebolag som certified adviser. För mer information besök gärna http://se.getupdated.com/.