Getupdateds dotterbolag Just Search UK är nominerade till UK Search Awards 2011

UK Search Awards är en internationell tävling gällande sökmotoroptimering (SEO) och sökordsannonsering (PPC). Om man blir nominerad är det i sig ett pris för att man som företag lyckats med en kampanj gällande sökmotoroptimering eller sökordsannonsering.

Neil Walker, Just Search CTO säger: "Vi har ett nära samarbete med Euro Car Parts team gällande detta projekt och vårt samarbete visar på vår höga kompetens. Vårt team har arbetat mycket hårt och den strategi vi använder för Euro Car Parts har varit att synas på bredare branschrelaterade sökord än enbart varumärkesrelaterade sökord. Samarbetet har gett ökad trafik och försäljning de senaste tolv månaderna genom att besökarna nu hittar webbplatsen på många fler sökord än tidigare."

Vinnarna kommer presenteras torsdagen den 3 november 2011 på Emirate Stadium.

För mer information, kontakta:
Nicklas Gull, vVD försäljning för Just Search UK
0046 (0) 707 744 744
n.gull@justsearch.co.uk

Just Search UK  http://www.justsearchseo.co.uk/

Just Search är en del av det börsnoterade bolaget Getupdated Internet Marketing. Ett SEO- och internetmarknadsföringsföretag med det europeiska huvudkontoret beläget nära Manchester. Företaget erbjuder internetmarknadsföringslösningar över hela Europa som exempelvis: SEO, PPCsociala medier, online PR, webbtexter, utveckling och affiliatemarknadsföring.

Snabbfakta

Just Search UK – http://www.justsearchseo.co.uk/ Just Search är en del av det börsnoterade bolaget Getupdated Internet Marketing. Ett SEO- och internetmarknadsföringsföretag med det europeiska huvudkontoret beläget nära Manchester. Företaget erbjuder internetmarknadsföringslösningar över hela Europa som exempelvis: SEO, PPC, sociala medier, online PR, webbtexter, utveckling och affiliatemarknadsföring.

Citat

Neil Walker