Just Search Italien hjälper Just Wine Srl med digital marknadsföring

Just Search Italien är ett företag som tillhandahåller tjänster inom internetmarknadsföring och en del i Getupdated-koncernen. Nu har Just Wine Srl, som är en av Italiens mest lovande webbutiker för viner, valt Just Search som leverantör gällande deras digitala marknadsföring.

Just Search kommer hjälpa Just Wine med att implementera en helhetstrategi för deras marknadsföring. Målet är att inom 12 månader vara marknadsledande i Italien. Fokus kommer därefter ligga på en internationell expansion.

Andrea Di Gregorio, vd för Just Wine Srl, säger: ”Jag har ett stort förtroende för Just Search som bolag, de har visat sig vara mycket professionella och ambitiösa i sitt upplägg. Det är med spänning jag ser fram emot att implementera deras digitala strategi som de skapar för oss i skrivandets stund. Jag är övertygad om att vi har ett långt samarbete framför oss och vi ser fram emot att jobba nära Just Search och Niklas Lindahl.”

Niklas Lindahl, country manager för Just Search Italien, säger: ”Vi är mycket hedrade över att få Andreas förtroende och möjligheten att hjälpa Just Wine att växa. Vi har satt ihop ett specialteam för just detta projekt och personligen kommer jag se till att leveransen lever upp till - samt överträffar kundens förväntningar.”

För mer information, kontakta:
Niklas Lindahl, country manager för Just Search Italien
n.lindahl@justsearch.it

Just Search Italien  www.justsearch.it

Just Search är en del av det börsnoterade bolaget Getupdated Internet Marketing. Ett SEO- och internetmarknadsföringsföretag med det europeiska huvudkontoret beläget nära Manchester. Företaget erbjuder internetmarknadsföringslösningar över hela Europa som exempelvis: SEOPPCsociala medier, online PR, webbtexter, utveckling och affiliatemarknadsföring.