Kom och träffa Online Group på Online marketing & E-handelmässan den 13-14 mars på Kistamässan i Stockholm

Online Group som är ett av Europas ledande företag inom onlinemarknadsföring kommer under nästa vecka att medverka på Easy Fairs mässan för Online marketing & E-handel på Kistamässan i Stockholm.

I vår monter träffar du våra experter inom Google AdWords, Sökmotoroptimering, Affiliatemarknadsföring, Hemsidor och Webbhotell som kan ge dig tips och råd om hur du på bästa sätt kan lyckas med din marknadsföring och affär på Internet.

Online Groupkoncernen bildades i januari 2013 och vår medverkan på EasyFairs mässan blir ett naturligt startskott för att presentera oss för marknaden” Säger Urban Johansson, VD för Online Group och fortsätter  ”I Online Groupkoncernen ingår Getupdated, Just Search, Crystone och vårt nyförvärvade företag Servage. Med dessa bolag får Online Group ett helhetserbjudande med produkter och tjänster inom Onlinemarknadsföring

Ni hittar Online Group den 13-14 mars vid scenen i monterområdet.

Tommy Ståhl, Internationell försäljningschef

tommy.stahl@getupdated.com

Online Group är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom Internetmarknadsföring. Online Group har ett komplett utbud av tjänster: sökmotoroptimeringsökordsannonseringsociala medierwebbpubliceringmedieplaneringaffiliatemarknadsföring, webbhotell, domännamn och webbanalys. Online Groupkoncernen har omkring 180 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland, Italien, Tyskland och USA. Moderbolaget Oniva Online Group Europe AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Erik Penser Bankaktiebolag som certified adviser. För mer information besök gärna http://www.onlinegroup.com