Kommuniké från extra bolagsstämma den 3 januari 2013 i Getupdated Internet Marketing AB (publ).

Nedan följer en sammanfattning av de beslut som fattades.

•          Stämman beslutade att antaga styrelsens förslag enligt Punkt 7 om antagande av ny firma till Oniva Online Group Europe AB.
  •          Stämman beslutade att antaga styrelsens förslag enligt Punkt 8 att till nya styrelseledamöter välja Manfred Aronsson och Jan Dahlquist. Manfred Aronsson och Jan Dahlquist ersätter Magnus Hybbinette i styrelsen.
  •          Det noterades till protokollet att alla beslut fattats enhälligt.
  •          Närvarande aktieägare representerade 37,9 % av rösterna i Bolaget

Urban Johansson, VD och koncernchef för Online Group AB

urban.johansson@getupdated.com

Online Group är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom Internetmarknadsföring. Online Group har ett komplett utbud av tjänster: sökmotoroptimeringsökordsannonseringsociala medierwebbpubliceringmedieplaneringaffiliatemarknadsföring, webbhotell, domännamn och webbanalys. Online Groupkoncernen har omkring 165 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland, Italien och USA. Moderbolaget Getupdated Internet Marketing AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Erik Penser Bankaktiebolag som certified adviser. För mer information besök gärna http://se.getupdated.com/.