Lanseringen av Clarion Hotels "Kitchen and Table"-site blev stor succé

Getupdated har slutfört arbetet med att ta fram 18 nya webbplatser för Clarion Hotels nya restaurangkoncept ”Kitchen and Table” som man anlitades för under hösten 2012. Den nya webbplatsen lanserades för drygt en månad sedan och har fått ett mycket positivt mottagande av både besökare till webbplatsen och personal på Clarion Hotels.

Kitchen & Table är ett nytt restaurangkoncept i samarbete med stjärnkocken Marcus Samuelsson som inom en snar framtid även kommer att lanseras i Norge. Getupdated har lyssnat noggrannt på våra önskemål och utefter det skapat en site som vi är mycket nöjda med.” Säger Jessica Castegren, Marknadschef på Clarion Hotels

Getupdateds designteam fick återigen förtroendet att producera webb för Clarion Hotels. År 2010 fick Getupdated i uppdrag att ta fram samtliga webbplatser för hotellkedjan, även då med mycket gott resultat.

”Slutresultatet för Kitchen & Table site blev riktigt bra och Clarion Hotels är nöjda med vårt arbete. Vi tycker att det är lika roligt varje gång vi får förtroendet att arbeta med Clarion då vi ofta får fria händer att tillsammans med dem ta fram unika webbplatser.” Säger Fredrik Elnéus, produktchef för hemsidor på Getupdated.

Fredrik Elneus, Produktchef Getupdated AB
08-410 96 100 / 070-88 10 194
fredrik.elneus@getupdated.com

Online Group är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom Internetmarknadsföring. Online Group har ett komplett utbud av tjänster: sökmotoroptimeringsökordsannonseringsociala medierwebbpubliceringmedieplaneringaffiliatemarknadsföring, webbhotell, domännamn och webbanalys. Online Groupkoncernen har omkring 180 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland, Italien, Tyskland och USA. Moderbolaget Oniva Online Group Europe AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Remium som certified adviser. För mer information besök gärna http://www.onlinegroup.com