Mockfjärds utökar samarbetet med Getupdated

Getupdated, ett av Europas ledande bolag inom internetmarknadsföring, fortsätter med Mockfjärds Adwords-kampanj (PPC) med lyckat resultat och har även ett samarbete sedan tidigare gällande sökmotoroptimering. Mockfjärds bildades 1997 och är idag Sveriges ledande fönsterbytare.

Att arbeta aktivt med att synas på Google genom en rad olika åtgärder är en nödvändig och kostnadseffektiv lösning. Varje dag görs det miljarder sökningar på Google. Att inte synas, är att gå miste om affärstillfällen.

Jenny Troglin, marknadsstrateg på Mockfjärds, säger:

Redan tidigare hade vi ett samarbete med Getupdated gällande sökmotoroptimering och valde att lägga till fler tjänster inom Getupdated. När vi nu förlängde vårt avtal var det för att vi är väldigt nöjda med den service vår tekniker erbjuder. Hon har genomgående bra koll på budgetar, antalet besökare på hemsidan, har rapporterat detta löpande och gett oss bra rekommendationer på förbättringar. Det har varit skönt att kunna lita på att allt som kan, och bör göras, blir gjort utan att själv behöva vara konstant engagerad.

Vi upplever att vi fått bättre träffar på våra kampanjer. De som är intresserade av oss hittar vår hemsida direkt via våra Adwords-kampanjer vilket har ökat vår konverteringsgrad.

Vi hoppas att det skall fortsätta lika bra som tidigare med uppföljning och tips så att vi känner att vi får det stöd vi behöver gällande Adwords och därmed kan fokusera på annat. Vi hoppas givetvis också att vi skall få fortsatt bra resultat gällande nya kunder.”

För mer information, kontakta:
Mikael Haraldsson, regionschef, Getupdated Internet Marketing AB

46 (0)735 20 42 41
mikael.haraldsson@getupdated.com

Getupdated är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom internetmarknadsföring. Getupdated har ett komplett utbud av tjänster: sökmotoroptimeringsökordsannonseringsociala medierwebbpubliceringmedieplaneringaffiliatemarknadsföring och webbanalys. Getupdatedkoncernen har omkring 160 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland och Italien. Moderbolaget Getupdated Internet Marketing AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Erik Penser Bankaktiebolag som certified adviser. För mer information besök gärna http://se.getupdated.com/.

Citat

Jenny Troglin, marknadsstrateg på Mockfjärds