Press Up har valt Just Search Italien som leverantör av deras digitala marknadsföring

Just Search Italien är ett internetmarknadsföringsföretag och en del i Getupdated-koncernen. Just Search Italien har nu startat ett samarbete med Press Up, ett företag som är verksam inom tryckeribranschen, online.

Press Up är ett tryckeri som erbjuder produkter som: visitkort, foldrar, flygblad, affischer med mera. Produkterna är gjorda av högkvalitativt, miljövänligt och energieffektivt material. Just Search Italien ska genom samarbetet hjälpa Press Up med deras digitala marknadsföring.

Vincenzo Cirimele, ägare av Press Up, säger: “Vi har valt Just Search Italien på grund av deras mångåriga erfarenhet i branschen. Vi har extremt höga förväntningar på det här partnerskapet och ser fram emot att påbörja detta!

Niklas Lindahl, Landschef, säger: “Just Search är glada över att meddela att Press Up har gett oss förtroendet att hjälpa dem med deras digitala marknadsföring. Vi kommer hjälpa dem att ta över den italienska marknaden och vi är säkra på att Vincenzo kommer se god avkastning på denna investering.”

För mer information, kontakta:
Niklas Lindahl, Landschef för Just Search Italy
n.lindahl@justsearch.it

Just Search Italien www.justsearch.it

Just Search är en del av det börsnoterade bolaget Getupdated Internet Marketing. Ett SEO- och internetmarknadsföringsföretag med det europeiska huvudkontoret beläget nära Manchester. Företaget erbjuder internetmarknadsföringslösningar över hela Europa som exempelvis: SEO, PPC, sociala medier, online PR, webbtexter, utveckling och affiliatemarknadsföring.