Serco väljer Getupdated för sökmarknadsföring i Storbritannien

Just Search, Getupdateds brittiska dotterbolag, har fått i uppdrag att förbättra Sercos sökmarknadsföring på företagets koncernhemsida. Efter en nyligen avslutad sex månaders testkampanj har Serco valt Just Search till samarbetspartner för sökmotoroptimering för www.serco.com.

Serco levererar tjänster som berör miljoner människor runt om i världen. Företaget utför betydelsefulla och affärskritiska tjänster för regeringar och den privata sektorn vilket inkluderar områden som hälsa, utbildning, transport, utveckling och försvaret.

”Den genomförda testperioden har på sex månader bevisat att vi kan lyfta Sercos placeringar i sökmotorerna och leverera placeringar på första sidan för strategiskt viktiga nyckelord”, säger Getupdateds vd Paul Yates.

”Vi ska nu bygga vidare på framgången och bibehålla dessa placeringar samtidigt som vi vill driva mer trafik till Sercos koncernsida.”

För mer information kontakta:
Graham Wilkinson, Marketing Manager på Just Search
eller e-post g.wilkinson@justsearch.co.uk

Just Searchwww.justsearching.co.uk
Just Search är ett dotterbolag till det börsnoterade bolaget Getupdated Internet Marketing. Getupdated är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom internetmarknadsföring. Getupdated har ett komplett utbud av tjänster omfattande sökmotoroptimering, sökordsannonsering, sociala medier, webbutvecklingmedieplanering och webbanalys. Getupdatedkoncernen har omkring 230 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike och Irland.