Avropa BizView enkelt via ramavtal!

Nu kan kommuner, kommunala bolag och landsting enkelt avropa BizView via Kommentus ramavtal ”Programvaror och programvaror som molntjänst 2014”. Bizview Systems finns med som underleverantör till Fujitsu Sweden AB.

Peter Winkler, Bizview Systems: ”BizView har under de senaste åren fått många nya kunder inom statliga och offentliga verksamheter. Nu när Bizview även kan avropas under ett ramavtal för kommuner och landsting, så gör detta det enklare för nya kunder att beställa BizView för sin verksamhet.” Peter säger vidare att det är stort intresse för BizView från offentlig verksamheter i Sverige, och vi förväntar oss en stark tillväxt inom denna marknad de kommande åren.

För mer information om ramavtalet klicka här

För mer information kontakta Peter Winkler, peter.winkler@bizviewsystems.com, +46 (0)708 80 67 60 eller Yrjö Riikonen, yrjo.riikonen@se.fujitsu.com, +46 (0)70 793 71 98

Om BizView och Bizview Systems

BizView är ett av de ledande systemen inom prognostisering, budgetering, rapportering, analys och konsolidering. Programvaran erbjuder ett webbaserat Excel-liknande användargränssnitt i kombination med kraftfull workflowstyrning. BizView är en öppen lösning som även passar bra ihop med QlikView och Microsofts beslutsstödslösningar. BizView utvecklas och marknadsförs av Bizview Systems med kontor i Skandinavien och marknadsförs utanför Skandinavien genom partners. Över 1000 företag använder våra lösningar.

För mer information besök www.bizviewsystems.com

BizView har under de senaste åren fått många nya kunder inom statliga och offentliga verksamheter. Nu när Bizview även kan avropas under ett ramavtal för kommuner och landsting, så gör detta det enklare för nya kunder att beställa BizView för sin verksamhet. Det är stort intresse för BizView från offentlig verksamheter i Sverige, och vi förväntar oss en stark tillväxt inom denna marknad de kommande åren.
Peter Winkler, Bizview Systems