Axer Eiendom väljer BizView för sin verksamhetsstyrning

BizView fortsätter sin starka tillväxt inom fastighet och tid- och projektorienterade verksamheter, det är därför med stor glädje vi nu kan önska Axer Eiendom välkommen som ny BizView kund. Fastighetsbolag utvecklar och förvaltar stora värden, och är därför starkt beroende av mycket gott stöd inom alla sina processer runt verksamhetsstyrning för optimering av lönsamhet och ekonomiskt styrning.

NCG’s mångåriga partner, Civilekonom Rune Kristiansen, uttalar genom sin långa erfarenhet mot denna bransch, att med BizView kan vi kombinera funktionalitet i klass med de största systemen i världen med enkelhet och snabbhet i leveranser och lösningar som tidigare enbart små enkla standardsystem kunnat leverera. BizView representerar ett paradigmskifte runt kost-nytta vid leverans av BI och CPM system.

För mera information kontakta rune.kristiansen@ncg-group.com

BizView är ett av de ledande systemen inom prognostisering, budgetering och rapportering i Norden. Programvaran erbjuder ett webbaserat Excel-liknande användargränssnitt i kombination med kraftfull workflowstyrning. BizView är en öppen lösning som även passar bra ihop med QlikView och Microsofts beslutsstödslösningar. BizView utvecklas och marknadsförs av NCG Group med kontor i Skandinavien och marknadsförs utanför Skandinavien genom partners. Över 1000 företag använder våra lösningar.

För mer information se www.ncg-group.com

Om Axer Eiendom

Vi utvecklar, säljer och förvaltar fastigheter i östra Norge.

Sedan starten 1999 har vi byggt över 300 bostäder, och har nu över 700 under utveckling. Dessutom har vi utvecklat 70.000m2 kommersiella lokaler, och vi äger och förvaltar idag 60.000 m2 av dessa.

Möjligheten att hitta bra lösningar och nytänkande präglar Axer. Detta gäller såväl lösningar för våra hyresgäster som privatkunder, samt utveckling av mark och kommersiella fastigheter. Vår filosofi är att de bästa lösningarna hittas genom samarbete och genom att överväga flera alternativ.

För mer information se www.axer.no

Med BizView kan vi kombinera funktionalitet i klass med de största systemen i världen med enkelhet och snabbhet i leveranser och lösningar som tidigare enbart små enkla standardsystem kunnat leverera.
Rune Kristiansen, Civilekonom