The price is right! Prisjakt.se väljer BizView för sin verksamhetsstyrning

Det är med stor glädje vi kan meddela att Prisjakt.se har valt BizView som lösning för sin verksamhetsstyrning: rapportering, planering, analys, budgetering, prognostisering och konsolidering.

För mer information, kontakta: peter.winkler@bizviewsystems.com

Om prisjakt.se

Prisjakt är en av Sveriges största oberoende informations- och jämförelsetjänster. Prisjakt startades 2002 och sedan 2006 är Schibsted Tillväxtmedier AB majoritetsägare i Prisjakt Sverige AB.

Prisjakt hjälper dig inte bara att hitta de lägsta priserna utan också att välja rätt produkt från rätt butik. Prisjakt har över 1 million butiks- och produktomdömen och över 10 millioner priser på 1,4 millioner produkter från fler än 6000 butiker.

För mer information, se www.prisjakt.nu

Om BizView

BizView är en programvarulösning för prognostisering, budgetering, rapportering, analys och konsolidering. Programvaran har ett webbaserat Excel-liknande användargränssnitt, kombinerat med kraftfull workflow-styrning. BizView är en öppen lösning som även passar väl med Qlik’s och Microsoft’s lösningar. BizView är utvecklat av BizView Systems, med kontor i Skandinavien. BizView marknadsförs av ett professionellt, globalt partnernätverk . Idag finns det över 1000 företag som använder lösningar från BizView Systems.

För mer information, se www.bizviewsystems.com