Quartiers färdigställer namnbyte till Boho Group – Varumärkespositionering i linje med bolagets tillväxtagenda

Report this content

Framgångarna med Boho Club på Golden Mile i Marbella föranledde styrelsen att i juli kalla till en extra bolagsstämma där ägarna senare godkände en namnändring till Boho Group AB (publ) – Namnändringen och varumärkespositionering syftar till att bättre reflektera bolagets tillväxtagenda där fokus de kommande åren ligger på expansion av fastighetsportföljen med fastigheter som kan positioneras under varumärket Boho Club.

Bolaget har successivt övergått från att vara ett traditionellt fastighetsbolag till att bli ett företag med huvudverksamhet inom hotellfastigheter och drift. Varumärkespositioneringen är ett tydligt steg i bolagets tillväxtplan där tillväxt genom Boho Club står för kärnan i bolagets affärsmodell och vision.

Bolaget kommer att koordinera namnändringen på handelsplatsen Nasdaq First North Growth Market och vidare information kommer att tillhandahållas av Nasdaq.

Vid eventuella frågor vänligen kontakta:

Boho Group AB (publ)

Andreas Bonnier, VD
E-post: andreas@bohogroup.com
Telefon: +46 733 36 65 77
Hemsida: www.bohogroup.com

Kort om bolaget
Boho Group är ett hotellutvecklings- och driftsbolag i toppskiktet avseende design och kvalitet, med verksamhet på den spanska solkusten. Bolaget grundades 2014.

Boho Group äger och driver Boho Club, en boutiqueresort på Golden Mile i Marbella som är prisbelönt för sin design och arkitektur. Både hotellet och restaurangen har sedan lanseringen 2019 etablerat sig som en ledande aktör i Marbella. Besök Boho Clubs hemsida, www.bohoclub.com, för att boka hotellrum eller ett bord i restaurangen. Restaurangen är öppen varje dag och serverar frukost, lunch och middag.

Mangold är bolagets Certified Adviser. Mangold nås på telefonnummer 08-503 015 50 eller e-post ca@mangold.se.