Äntligen en ny hundbok!

Att ha hund - Kommunicera, aktivera, vägleda - från valp till vuxen

Det är en verkligen en riktig hundboom nu och det är hög efterfrågan på både valpar och äldre hundar. För att bygga upp en bra relation till just din hund kan du behöva lite hjälp på vägen. Med enkla metoder får du här lära dig att leva, leka och kommunicera med din hund, aktivera och vägleda den genom sådant som kan bli problem i vardagen. Du får kunskap om hundens positiva påverkan på människors hälsa, samt svar på de vanligaste frågorna från hundpsykologen. Det här är en bok som snabbt blir en trogen följeslagare under hundens alla utvecklingsfaser.

Anders Hallgren är en av Sveriges främsta hundpsykologer och började redan på 1960-talet hjälpa problemhundar. Anders har skrivit ett trettiotal böcker, många har översatts och getts ut på flera språk i Europa och övriga världen.

Foto: Eivor Rasehorn

Utgivning: 2021-02-12