Äntligen grillsäsong!

De godaste till grillat

Vad vore grillmiddagen utan alla goda tillbehör?

I Lena Söderströms nya bok får du inspiration och recept på allt gott du behöver till din grillmiddag. Allt från röror, dippsåser och fräscha sallader till smaksatt smör, potatis på olika sätt, goda bröd och ljuvliga snacks. Läckra marinader, såser, glaze och rubs - så att det du lägger på grillen blir magiskt gott! Givetvis avslutar vi grillmiddagarna med en massa goda recept på efterrätter.

Lena Söderström är matstylist, skribent och kokboksförfattare med ett sällsynt öga för det vackra och känd för sina inspirerande och lättlagade recept.

Foto Eva Hildén

Utgivning 2021-04-14 ISBN 9789155269135