Det blir en god jul i år igen!

Njut av julen med Karolina Olson Haglunds nya julgodisbok

Julgodis - sött att njuta och ge bort!

Med hemlagat julgodis kommer du snabbt i stämning! I den här boken hittar du nya och gamla julklassiker att njuta av eller slå in och ge bort - perfekta gåvor vid adventsminglet. Vad sägs om chokladbräck, fikonkonfekt, nougatpuckar, mörka mintkyssar, kokosfylld julbounty och saffransgul fudge? Och medan knäcken puttrar på spisen rör du enkelt ihop smeten till en sats lingonmarmelad. Dessutom får du recept på juliga drycker som alternativ till glöggen.

Receptkreatören, matstylisten och fotografen Karolina Olson Haglund bjuder oss på över 50 snabba och enkla julgodisrecept med få ingredienser. Fler av godsakerna bakas med fördel i god tid innan dopparedan.

Utgivning: 2020-10-01

Foto: Karolina Olson Haglund