Hembakat är godast!

Linda Andersson känd från bakbloggen Lindas bakskola är tillbaka med sin femte bakbok!

Lindas nya matbröd - snabba, enkla och nyttiga

I sin femte bakbok bjuder Linda Andersson på en mängd härliga matbröd, med det gemensamma att de är väldigt enkla att baka. Vissa går blixtsnabbt att göra medan andra kalljäser i kylen över natten. Här varvas klassiska brödrecept med nyskapande och nyttiga, som fröfrallor, linsbröd, havrefrölimpa och saftiga morotsfrallor. Proteinrikt energibröd eller kolhydratfattigt diabetesbröd? För att göra det extra enkelt att hitta olika sorters bröd är recepten markerade efter kategorierna: Kalljäst, Snabbt, Fiberrikt & nyttigt, Utan vetemjöl och Lite kolhydrater.

2013 startade Linda Andersson sin bakblogg Lindas bakskola och har idag över 500 000 följare. Gemensamt för Lindas alla recept är att de ska vara enkla och för att det ska vara extra tydligt får vi följa bakprocessen med tydliga steg-för-steg bilder.

Utgivning: 2020-09-24

Isbn: 9789155269005