Klassiska och nyskapande kladdkakor, brownies och blondies signerade Kostymbagaren

Äntligen debuterar Mattias Celinder, även känd som Kostymbagaren, med en bakbok fylld till brädden med läckra sötsaker.

Omslag

Mattias Celinder:

– Den här boken innehåller mina favoritrecept och jag hoppas att de kan inspirera dig att testa lite nya smakkombinationer. Kom ihåg att det är bara vår fantasi som sätter gränser!

Om författaren

Mattias Celinder är affärsområdeschefen som på fritiden byter kostymen och kontoret mot förklädet och köket. Han driver bloggen och Instagramkontot Kostymbagaren och älskar att bjuda på både traditionella bakverk och recept med nya smaker och kombinationer. 2019 medverkade han i Hela Sverige bakar och kom på en fjärdeplats.

Utgivning: 2024-03-06 ISBN: 9789155272708