Skapa vackra armband!

Knyt, fläta och pärla

Att göra egna armband är är kreativt och kul! I den här boken får vi lära oss att knyta, fläta och pärla vackra accessoarer att smycka våra handleder med. Vi får tydliga instruktioner till både enkla och mer komplicerade mönster, praktisk information om material och inspirerande exempel på färgkombinationer. Skapa presenter till någon du tycker om och gör en alldeles egen presentask att ge bort armbandet i. Gör ett eget  ett armband som matchar kläderna till en fest - få saker är så härligt som att bära sin egen design.

Karin Schaefer arbetar som grafisk formgivare. Tillsammans med sin dotter Freja driver de bloggen Pysselbolaget.se, en blogg om pyssel för barn och vuxna. Vackra armband att göra själv är Karins första bok tillsammans med Bokförlaget Semic.

Utgivning: 2022-09-20

Foto: Karin Schaefer och Helena Schaeder Söderberg