Smart förvaring

Skapa harmoni med ordning och reda

Välkommen hem till smartare förvaring!

Upplever du att prylarna har tagit över ditt hem? Eller har du kanske flyttat från större till mindre boende? För att hemmet ska kännas harmoniskt är det viktigt att hålla en viss ordning. I den här boken får du mängder av idéer för hur du enkelt gör om hemma och inspirerande tips för att skapa snygga förvaringslösningar som passar just ditt hem i alla rum. Snabba tips som inte gör stora hål i plånboken och enkla gör-det-själv-projektet, där till exempel en gammal pianopall förvandlas till vacker hallförvaring. Du får dessutom kika in i insprirerande hem där smart förvaring är högsta prioritet.

Camilla Fürst arbetar som inredare och är utbildad på Konstfacks linje för textilformgivning, under ca 20 år var hon inredare och stylist på månadsmagasinet Allt i Hemmet. Nu vill Camilla förmedla allt hon lärt sig under de år som hon arbetat med inredning och visa hur vi alla kan få ett funktionellt och vacker hem med smarta inredningsknep och förvaringslösningar.

Utgivning: 2023-08-15

Foto: Michael Förster