Snickra fina projekt till hemmet!

Enkla projekt och smarta lösningar för hemmets alla rum

Låt dig inspireras och känn glädjen i att bygga själv! Det ska vara lätt och roligt att snickra och här får vi mängder av projekt till hemmets alla rum, uteplatsen, balkongen eller trädgården - för både nybörjare och mer erfarna snickare. Bygg en solstol i retrostil, en ställning till hängmattan, snygga lampor av gamla glasburkar eller en vikskärm i bambu. Ta vara på åldrat virke och snickra en charmig hylla eller badstege. Tillverka din egen tavelram, söta ministafflier eller ett fint balkongskåp. Alla projekt har detaljerade byggbeskrivningar, överskådliga materiallistor, tydliga perspektivritningar och inspirerande foton som gör det enkelt att lyckas.

Vackra bilder och tydliga byggbeskrivningar har i många år varit Anna och Anders Jeppssons signum i böcker, heminredningsmagasin och veckopress. Anders och Anna bor och verkar i Limhamn utanför Malmö. Det här är den tredje boken utgiven tillsammans med Bokförlaget Semic.

Foto Anna Jeppsson

Utgivning 2021-04-06 ISBN 9789155269227