Soppa till vardag och fest!

Soppa bröd röror & andra smårätter

Soppa går snabbt, är lätt att laga och passar för alla tillfällen!

I den här boken bjuder Katarina Kling, som driver den populära matbloggen KlingsKitchen, på ett fyrtiotal sopprecept, med såväl grönsaker som kyckling, kött och fisk. Vad sägs om bouillabaisse med apelsinaioli och löjromschips, avokadogazpacho med parmesanchips, grekisk köttsoppa med tzatziki, snabbaste fisksoppan eller en klassisk gulaschsoppa? Bokens smakrika smårätter, krämiga röror och fluffiga bröd gör det också enkelt att kombinera egna menyer.

Katarina Kling har alltid haft ett stort intresse för matlagning och ju mer tid hon tillbringade i köket, ju fler recept skapades och för att samla allt på ett ställe och kunna dela med sig av sina favoriträtter skapades bloggen KlingsKitchenKatarina är bosatt i Örebro med man och två söner.

Soppa bröd röror & andra smårätter är Katarinas första bok hos Bokförlaget Semic.

Blogg Klingskitchen.se Instagram @klingskitchen

Utgivning 2021-09-02