Tag kontroll över din framtid!

Använd astrologi i din vardag

Låt planeterna guida dig in i framtiden

Astrologi är den uråldriga metoden för att studera planeternas rörelser över himlavalvet och hur de påverkar oss människor på jorden. Från början användes astrologi för att förutse skördetider och väder. Idag har astrologi fått ett mer hippt användningsområde där unga människor har tagit till sig den så kallade mysticoretrenden för att ge sig själva en skjuts av energi för att hitta rätt tidpunkt för ett nytt jobb, förändringar i boende, livsstil eller relation. Vi lever i en innovativ tid och mysticoretrenden har bäddat för nya astrologiappar och plattformar för tjänster med inriktning på horoskop och andlig vägledning och med det fångat riskkapitalisternas intresse. Finansiell astrologi, där astrologer ger råd för bästa köptillfälle för aktier, användandet av fondrobotar och investeringar i kryptovalutor är också på uppgång. Netflix och andra streamingtjänster producerar ständigt nya serier och böcker i ämnet för att tillgodose den växande efterfrågan och intresset.

I den här boken får vi en introduktion till de tolv stjärntecknen, planethusen, sol-, ascendent- och måntecknen. Och vi får lära oss de första enkla stegen till att själva börja tolka vårt egna horoskop och få en glimt av det som väntar.

Helena Biehl är utbildad jurist och astrolog. Sedan 2013 ägnar hon sig på heltid åt astrologi. Hon driver bloggen Helenas horoskop för magasinet Amelia och har klienter både inom näringslivet och privatpersoner. Det här är Helenas fjärde bok i ämnet.

Utgivning: 2022-08-18